Te koop: Monster 600 Dark 11.200 km's

verkoop hier je Ducati motor (of fiets)
Forumregels
De Ducati marktplaats biedt de mogelijkheid om te verkopen. Er is niks mis mee om kritische vragen te stellen als je interesse hebt om te kopen. maar indien niet, reageer dan simpelweg niet. Dus ook geen opmerkingen over te duur, niet goed, of wat dan ook.
biedingen mogen alleen geplaatst worden met toestemming van de aanbieder.
Mocht je toch de behoefte hebben je niet aan de regel te houden, denk er dan even over na of je er een Ban voor over hebt :smile:
fredz914

Te koop: Monster 600 Dark 11.200 km's

Ongelezen berichtdoor fredz914 » 15 jun 2019 20:47

Ik ben in het bezit van een Ducati Monster 600 Dark Edition met 11.200 km's op de teller.( Wordt als het mooi weer is en het tijdsschema laat het toe laat, nog een rondje mee gereden ) Bij (ongeveer) 9200 zijn de kleppen gesteld en afgelopen dinsdag 11 juni heeft de Duc een kleine beurt gekregen.

Heb deze machine in 2015 van de eerste eigenaar gekocht met maar 3672 km's op de teller.

Monster is onverzaagd, is wel voorzien van (hoge) RVS uitlaten en een dubbele schijfrem voor. Alleen voor mooi weer ritjes gebruikt ( 2 natte ritten waren beide naar de Ital dag in Beusichem) en altijd droog gestaan. Velgen zijn geel gespoten door een professioneel spuiter. ( dus 2k lak, geen spuitbus)
De originele uitlaten krijg je erbij. Vanaf 2016 altijd BP ultimate getanked.

Ik wil deze Monster verkopen omdat ik opzoek ben naar een woon werk machine, met wat meer PK's/ meer kuip.

Proefrijden is toelaatbaar als er 2 geldige identiteitsbewijzen kunnen worden overhandigd en het droog weer is ( en het niet pas heeft geregend/ de weg vol met plassen liggen )

Onderhoudshistorie vanaf 2015 aanwezig, banden en ketting goed, paar krasjes op de Mickey mouse spiegels ( als je mijn schuur ziet snap je het ) misschien kan ik ze er nog uit poetsen. 2 Sleutels aanwezig.

Prijs indicatie: 3250,- Euro. Geen bandenschoppers en koopjesjagers, ik ben echt opzoek naar een liefhebber.
Make gas not war

[size=85]Ducati Monster 600 Dark edition - 2000 - 11.
5200km's and counting.