Myford Super 7 Metrische draaibank, zeer compleet

Heb je iets te koop of zoek je iets wat niet direct aan Ducati gerelateerd is..... okay dat mag je in dit forum kwijt
Ducolaf
Contacteer:

Myford Super 7 Metrische draaibank, zeer compleet

Ongelezen berichtdoor Ducolaf » 03 okt 2018 20:03

De draaibank van mijn vader komt te koop, gebruikt voor draaiwerk aan tandwielen, assen en busjes voor zijn hobby klokkenreparatie. De draaibank is metrisch uitgevoerd en erg compleet en netjes. 3 Fase aansluiting.
Naast de draaibank zijn er diverse klauwplaten, hoogtesupport, hulpstukken voor tandwielen maken en draad tappen en veel meer. Ook gereedschappen als snijplaatjes (1cm per 01 oplopend), klokken voor het uitlijnen. De verdeelkop met zijn hulpas voor het frezen van tandwielen en de verschillende tandwiel frezen zie foto's. Hoogtesupport en vele andere hulpstukken. Daarnaast heb ik veel klein gereedschap, o.a. Snijplaten M 1. M 1,2. M1,4 enz, oplopend naar de grotere maten, deze maten zijn er ook van de tappen, M 1,2 enz. Conische ruimers en cylindrische ruimers. De metalen ladekast naast de Myford hoort er bij voor het opbergen van gereedschappen.
Mijn vader was opgeleid als instrumentenmaker bij Signaal en was erg zuinig en precies met zijn gereedschappen. Gehele koop 2700,- Uiteraard is alles te zien en onderhandelen mag, maar dan naast de draaibank. Zo compleet vind je deze draaibanken niet vaak! Kleine foto's, hoge resolutiefoto's zijn toe te sturen, ook voor specifieke detail opnames.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Ducolaf op 10 okt 2018 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Logic will get you from A to B
Imagination will get you anywhere
A. Einstein

Tiroler Mad Biker

Re: Myford Super 7 Metrische draaibank, zeer compleet

Ongelezen berichtdoor Tiroler Mad Biker » 06 okt 2018 00:43

Mooi ding, ik zou zoiets best nog eens in de schuur willen hebben maar vooralsnog heb ik niet eens een schuur waar het in past. En dan nog tijd om er mee aan de slag te gaan. Een mens moet wat te dromen over houden :-)

Ducolaf
Contacteer:

Re: Myford Super 7 Metrische draaibank, zeer compleet

Ongelezen berichtdoor Ducolaf » 10 okt 2018 22:34

Verkocht, mag een slotje op.
Logic will get you from A to B
Imagination will get you anywhere
A. Einstein