Open koppelingsdeksel voor luchtgekoelde 900 SS

op zoek naar een Ducati of onderdelen voor je Ducati? Vraag hier of iemand een DUC of dat onderdeel voor je heeft...
Ducolaf
Contacteer:

Open koppelingsdeksel voor luchtgekoelde 900 SS

Ongelezen berichtdoor Ducolaf » 02 aug 2018 22:13

Omdat ik voor de Distinguished Gentleman’s ride mijn 900 SS Carenata wil ombouwen naar een Nuda, en wat inkijk te geven in het motorblok, ben ik op zoek naar een open koppelingsdeksel voor mij 900 SSS, modelserie 1991-1997. Wil tevens zonder riemdeksels rijden als dat veilig genoeg is. Dit sluit meer aan richting de motorfiets modeleisen voor deelname.

Heeft iemand nog ergens een deksel liggen, mag wat werk in zitten om weer strak te krijgen voor niet al te veel dan hou ik mij aanbevolen. Moet wel de koppeling kunnen zien draaien, zoek vooral het optische effect van de open koppeling.

Zie ook mijn pagina op de DGR, https://www.gentlemansride.com/fundrais ... haar189645

Bedankt al vast.
Laatst gewijzigd door Ducolaf op 03 aug 2018 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Logic will get you from A to B
Imagination will get you anywhere
A. Einstein

Ducolaf
Contacteer:

Re: Open koppelingsdeksel voor luchtgekoelde 900 SS

Ongelezen berichtdoor Ducolaf » 03 aug 2018 11:38

Ben reeds voorzien via Der Rudie die net wat op MP had gezet, een carbon open deksel met behoefte aan wat TLC. Dank je Rudie, die hierdoor tevens mede sponsor is geworden voor de #DGR2018.
Bij de café racers horen immers ook originele Ducati's SSC / SSN met een paar mooie goodies, en niet te vergeten de Monsters, Darma's en Sportjes!
A. Einstein

fedde71
donateur
donateur

Ongelezen berichtdoor fedde71 » 03 aug 2018 11:46

mooi gebaar van Rudy. Tevens succes met de bouw en mooie DGR pagina.
Fast Fedde from Fryslân Ducati ST2 1998
www.tibomotorparts.nl

Ducolaf
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Ducolaf » 03 aug 2018 12:05

Dank je Fedde71, inderdaad mooi gebaar van Rudie, hoop dat er nog meer donaties of mederijders volgen vanuit de Ducati liefhebbers groep.

De Ducati teampagina voor dit event blijft ook een beetje te stil voor mijn gevoel, dus kom op clubgenoten, doe mee of doneer! Prostaatkanker treft velen van ons en ook depressiviteit is niet ver weg al noemen we het soms een burn-out of donkere fase. Laten we er voor elkaar zijn in moeilijke tijden in het leven. Even met een vriend een stukje therapeutisch motor rijden, mannentalk bij een kop koffie of glas bier. Dat is beter dan aanwezig zijn met de Duc op een uitvaart van een mede Ducatisti, al is dat natuurlijk wel een schitterend motorvriendengebaar en iets wat ik zelf ook zou waarderen / doen.

De teampagina: https://www.gentlemansride.com/team/Dis ... RidersTeam

Event staat ook genoemd op de evenementen topic hier: viewtopic.php?f=26&t=38009
A. Einstein