Te koop Ducati 916

verkoop hier je Ducati motor (of fiets)
Forumregels
De Ducati marktplaats biedt de mogelijkheid om te verkopen. Er is niks mis mee om kritische vragen te stellen als je interesse hebt om te kopen. maar indien niet, reageer dan simpelweg niet. Dus ook geen opmerkingen over te duur, niet goed, of wat dan ook.
biedingen mogen alleen geplaatst worden met toestemming van de aanbieder.
Mocht je toch de behoefte hebben je niet aan de regel te houden, denk er dan even over na of je er een Ban voor over hebt :smile:
jokerpatrick
donateur
donateur

Te koop Ducati 916

Ongelezen berichtdoor jokerpatrick » 04 jul 2018 18:50

Te koop Ducati 916

Bouwjaar 1997
km stand 40k
Prijs N.O.T.K
sinds 2005 in onze famillie onderhoud historie bekend en rekeningen ter inzage, orginele delen zijn grootendeels aanwezig inclu. duo zit en Brembo wielen.
Dit jaar nieuwe accu geplaatst en nieuwe titatnium Termignoni dempers gemonteerd,Ohlins achter en stuurdemper.
TINC gecoate voorkpoten gemonteerd inclusief bijbehorende remtangen, Diverse carbon en Rizoma delen.
Min puntje de kuipdelen zouden is een keer opnieuw gespoten moeten worden, orginelen stickers set aanwezig.
Bagster hoes met tanktas is ook aanwezig

Houd het bieden netjes

meer foto's op aanvraag beschikbaar.

met vriendelijke groet,
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door jokerpatrick op 06 jul 2018 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Ducatinus

Re: Te koop Ducati 916

Ongelezen berichtdoor Ducatinus » 06 jul 2018 07:40

Dat van die hoofdprijs is aardig van je, maar na en aantal gesprekken met dealers en onderdelen handelaren weet ik inmiddels wel dat de prijzen voor 916's in sneltrein vaart omhoog aan het gaan zijn. ( heb zelf ook 916)
Volgens twee handelaren die ik sprak is de 916 inmiddels echt op het punt aangekomen dat het een verzamelfiets is geworden en deze handelaar zoekt ze daarom ook actief.

Wil me nergens mee bemoeien maar dacht dat ik je ff moest tippen. Misschien ff goed informeren kan lonen?
Succes!
There's no "control" button on my computer, I'm always in control.

- Aprilia RSV1000RR Factory 2005
- Triumph Speed Triple 2011

- Ooit komt er nog eens een .......het is een '94 er 916 Strada geworden

jokerpatrick
donateur
donateur

Ongelezen berichtdoor jokerpatrick » 06 jul 2018 08:00

Hartstikke bedankt voor je reactie zal het in m,n achterhoofd houden top!

Ducatinus

Ongelezen berichtdoor Ducatinus » 06 jul 2018 16:01

ff voorbeeldje.
Anderhalf jaar geleden kocht ik een originele, bijna complete gebruikte kuipset, alles behalve tank en kontje, voor 350 euro. Nu worden zijpanelen alleen al verkocht voor 400 per stuk!
Een handelaar heeft een mono zit verkocht voor 600 euro! Ik heb er anderhalf jaar geleden nog 200 voor betaald.
Toegegeven, die hoogste prijzen worden in het buitenland betaald maar ons Nederlands spul verdwijnt dus zo naar het buitenland en ons spul is het daarmee wel waard geworden.
There's no "control" button on my computer, I'm always in control.

- Aprilia RSV1000RR Factory 2005
- Triumph Speed Triple 2011

- Ooit komt er nog eens een .......het is een '94 er 916 Strada geworden

TinTin
donateur
donateur

Ongelezen berichtdoor TinTin » 06 jul 2018 16:47

ff zoeken op ebay kleinanzeigen wat een 916 kost... die duisters kapen alles wat los en vast zit!
(je kan daar zelf ook je fiets adverteren, gewoon een account aanmekan en als woonplaats de dichtsbijzijnde Duitse grensstad opgeven in in de adv melden dat de fiets in NL staat)
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-mot ... 916/k0c305
"Innamorato di vecchi motocicli Italiani"

jokerpatrick
donateur
donateur

Ongelezen berichtdoor jokerpatrick » 09 jul 2018 12:31

Dank je wel TInTin ga ik doen,.