Laden...

Ducati Monster S4R 2004 met 996 blok en single sided swingarm

verkoop hier je Ducati motor (of fiets)
Forumregels
De Ducati marktplaats biedt de mogelijkheid om te verkopen. Er is niks mis mee om kritische vragen te stellen als je interesse hebt om te kopen. maar indien niet, reageer dan simpelweg niet. Dus ook geen opmerkingen over te duur, niet goed, of wat dan ook.
biedingen mogen alleen geplaatst worden met toestemming van de aanbieder.
Mocht je toch de behoefte hebben je niet aan de regel te houden, denk er dan even over na of je er een Ban voor over hebt :smile:
Erwinner

Ducati Monster S4R 2004 met 996 blok en single sided swingarm

Ongelezen bericht#1 » 06 apr 2018 22:32

Twijfel, twijfel... mijn probleem is dat ik eigenlijk alles wil meemaken, dus nu de S4R weer helemaal perfect is jeukt het alweer... heb mijn zinnen gezet op een hypermotard/-strada...

Dus als ik iemand een plezier doe met deze ultieme oer-monster met het meest krachtige 996 4-kleps blok dan ben je van harte welkom voor een kop koffie en een proefrit als we het eens worden over de prijs.

Bloedmooie en keurig onderhouden oer-model Monster, maar met al het lekkers van een 996, dus het 4-kleps per cilinder vloeistofgekoelde desmo L-Twin blok met 113pk en de heerlijke Brembo 996 remmerij waardoor je echt in no-time stil staat.

Allermooist aan deze uitvoering is de single-sided swingarm met de lichtgewicht witte Marchesini velgen en de dubbele hoge Sparks carbon einddempers met een heerlijke roffel. Helemaal afgeladen met veel moois zoals veel blauw leidingwerk, een Ducati Performance koppelingstrommel met open deksel en veel carbon, waaronder zowel voor-als achterspatbord, een hugger, de deksels bij zowel distributieriemen als de radiator.

Wordt geleverd inclusief de originele delen zoals passagierstepjes, dubbele einddemper, knippers, spiegels, etc.

Onderhoudshistorie is bekend met een volledig afgestempeld boekje tot in 2014 en de facturen van het onderhoud in de jaren daarna. Inclusief alle sleutels en code-kaart.

Distributie is in oktober 2017 nog gewisseld dus je kunt minimaal komende 2 seizoenen weer vooruit zonder grote beurt of kostbaar onderhoud.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

One life, live it!

Erwinner

Re: Ducati Monster S4R 2004 met 996 blok en single sided swingarm

Ongelezen bericht#2 » 06 apr 2018 22:35

O ja; km-stand nu iets van 43.500 maar wordt nog van genoten ;)

One life, live it!

Erwinner

Re: Ducati Monster S4R 2004 met 996 blok en single sided swingarm

Ongelezen bericht#3 » 08 apr 2018 21:55

Vanmiddag nog heerlijke rit mee gereden richting de Ducati Live Experience. Heerlijk sturen zo’n Hypermotard! En de S4R staat uiteraard weer mooi gepoetst en ingevet nu weer in de warme garage :smile:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

One life, live it!