Laden...

versnellingsbak multistrada

620, 1200 S, 1200 S D|air
johnnie

versnellingsbak multistrada

Ongelezen bericht#1 » 16 apr 2016 21:13

Ik heb test gereden op een ducati multistrada van 2010 met ongeveer 27000km op de teller. Ik heb ongeveer 70km gereden en 2 keer is het voorgekomen dat de versnelling er niet goed in zat. De indicator gaf 2 en 4 aan. Is dit normaal? Verder zagen de deksels van het blok er iets verweerd uit pekel poedercoating? Is dit normaal?

Daan van den Brink
donateur
donateur

Re: versnellingsbak multistrada

Ongelezen bericht#2 » 17 apr 2016 09:16

Eerste keer op een Duc?
Waarschijnlijk te lief geweest voor het schakelpedaal. Een Duc moet je stevig / doeltreffend schakelen.

De in Italië gebruikte lak is vaker van mindere kwaliteit geweest...

Daan van den Brink
ST2

"Binnen de perken zijn de mogelijkheden even onbegrensd als daarbuiten” (Jules Deelder)

johnnie

Ongelezen bericht#3 » 17 apr 2016 10:39

Ik heb altijd fireblade gereden. Maar wil wel wat anders. Het schakelen voelde goed alleen 2 keer die misser. Dus niets om zorgen over te maken? Ik ben erg onder de indruk van die machine. Qua vermogen zit het wel goed met de 2 cilinder, De stap terug is goed te doen. Een lekkere machine!!

bram

Ongelezen bericht#4 » 18 apr 2016 14:20

Ik heb ook een 2010 en ik heb dat ook wel eens. valt hij er net tussenin. Als je goed doorknalt gebeurt dat nooit. Mij alleen als ik rustig tussen de file doorrij.
In tegenstelling tot wat je denkt moet je hem redelijk op toeren houden voor een 2 cilinder.

"Als je aan een hond begint, moet je hem ook afmaken "