Bedankt voor jullie leuke reacties, ik vond het zelf ook erg leuk en gezellig.
Leuk om ook nieuwe mensen te leren kennen.
Ik hoop dat het tempo goed was. Ik vond het soms lastig te beoordelen of iedereen het bij kon houden. De sliert motoren was toch zo lang dat ik slechts heel af en toe iedereen in de spiegels kon zien. De volgende keer toch maar wat meer in " baksteen formatie" .Vooraan reed ik echt langzaam maar door de lengte moet de laatste toch altijd flink gassen om het bij te houden. Hopelijk hadden de achterste rijders niet het idee dat ze te hard gepusht werden.
Wat akoestisch opleuken betreft;
Olaf vertelde dat de Duitse Ducati SuperSport rijder met dat gele frame bij de Ostmuehle ons had horen aankomen en het met een " Gewitter" vergeleek…
Bart, nog bedankt voor de koffie, en wat leuk dat Anja nu haar rijbewijs wil halen. Wat een leuke vrouw overigens.
Ik zou het ook leuk vinden om dit vaker te doen.
Een lange sliert motoren rijdt altijd langzamer dan wanneer je alleen of met een paar man bent, maar dit rondje kan je makkelijk in 2 uur doen.
Hangt af van de tijd die je door brengt bij de koffie onderweg.
Wat mijn punt nu eigenlijk is, als je het ook nog in zou korten is het prima 's morgens of 's avonds na het eten te doen om toch even uit te waaien en toch weer op een redelijk tijdstip thuis zijn.
Groeten,
Martin
There's no "control" button on my computer, I'm always in control.
- Aprilia RSV1000RR Factory 2005
- Triumph Speed Triple 2011
- Ooit komt er nog eens een .......het is een '94 er 916 Strada geworden