www.ducatifora.com

Paddockkaart Gamma Racing Day

Evenementen, toertochten, bijeenkomsten georganiseerd door bedrijven, clubjes, forumleden etc. Bovenstaande valt NIET onder de verantwoordelijkheid van Ducatifora!
NIET voor activiteiteiten van een Club die hier een eigen deel heeft!

Paddockkaart Gamma Racing Day

Ongelezen berichtdoor Jekyll » 04 aug 2012 20:52

Ik heb 2 kaarten gewonnen via de KNMV, dit zijn paddockkaarten voor de Gamma Racing Day.... voor morgen dus. Vriendin kon op laatste moment geen oppas krijgen dus ik heb er 1 over.

Mocht er iemand interesse hebben... (ik weet dat t last minute is) ik heb ook nog een brief erbij dat we koffie kunnen drinken in de VIP box van de KNMV in de GT bocht.

Ik hoor t wel :bye:
750ssc '94
Jekyll
Donateur 2012
Donateur 2012

Re: Paddockkaart Gamma Racing Day

Ongelezen berichtdoor 1098 Fruit-Joy S » 04 aug 2012 23:31

Jekyll schreef:Ik heb 2 kaarten gewonnen via de KNMV, dit zijn paddockkaarten voor de Gamma Racing Day.... voor morgen dus. Vriendin kon op laatste moment geen oppas krijgen dus ik heb er 1 over.

Mocht er iemand interesse hebben... (ik weet dat t last minute is) ik heb ook nog een brief erbij dat we koffie kunnen drinken in de VIP box van de KNMV in de GT bocht.

En als ik dan op je vriendin pas :crazy:
Daddy's Toy, I wanna play

Ducati 1098 S Tricolore
Ducati Monster Dark
Audi A4 Avant Proline Business 2.0 20v
1098 Fruit-Joy S
Donateur 2010
Donateur 2010

Ongelezen berichtdoor duc town » 05 aug 2012 00:24

1098 Fruit-Joy S schreef:
Jekyll schreef:Ik heb 2 kaarten gewonnen via de KNMV, dit zijn paddockkaarten voor de Gamma Racing Day.... voor morgen dus. Vriendin kon op laatste moment geen oppas krijgen dus ik heb er 1 over.

ho ho...hij mag kiezen wie er op zijn vriendien past,,ik wil ook wel :smile:
Groet uit Den bosch (ductown) Capitol of brabant
Ducati 748 mono posto 2000 engine rebuild to 996

When I die, I would like to go peacefully, in my sleep, like my Grandfather did. Not screaming and yelling like the passenger on his bike.

TIS WA
duc town

Ongelezen berichtdoor Jekyll » 07 aug 2012 16:44

duc town schreef:
1098 Fruit-Joy S schreef:

ho ho...hij mag kiezen wie er op zijn vriendien past,,ik wil ook wel :smile:

Ik zou zeggen stuur een foto want ik denk dat ze zelf wil kiezen :smile: en doe er een foto van je Duc bij want als je zelf niet zo knap ben dan helpt dat haar wel een keuze te maken :wink:

Moet er wel bij zeggen dat ze nogal onrustig is dus met een dagje naar de dierentuin ga je t nie redden :grin:

Was trouwens een mooie dag... in de vipbox gezeten van KNMV... inclusief koffie en broodjes :superman:
750ssc '94
Jekyll
Donateur 2012
Donateur 2012

Keer terug naar Ducati evenementen, treffen, beurzen etc.