Mocht er iemand interesse hebben... (ik weet dat t last minute is) ik heb ook nog een brief erbij dat we koffie kunnen drinken in de VIP box van de KNMV in de GT bocht.
Ik hoor t wel

Jekyll schreef:Ik heb 2 kaarten gewonnen via de KNMV, dit zijn paddockkaarten voor de Gamma Racing Day.... voor morgen dus. Vriendin kon op laatste moment geen oppas krijgen dus ik heb er 1 over.
Mocht er iemand interesse hebben... (ik weet dat t last minute is) ik heb ook nog een brief erbij dat we koffie kunnen drinken in de VIP box van de KNMV in de GT bocht.
Ik hoor t wel

1098 Fruit-Joy S schreef:Jekyll schreef:Ik heb 2 kaarten gewonnen via de KNMV, dit zijn paddockkaarten voor de Gamma Racing Day.... voor morgen dus. Vriendin kon op laatste moment geen oppas krijgen dus ik heb er 1 over.
Ik hoor t wel
En als ik dan op je vriendin pas

duc town schreef:1098 Fruit-Joy S schreef:Jekyll schreef:Ik heb 2 kaarten gewonnen via de KNMV, dit zijn paddockkaarten voor de Gamma Racing Day.... voor morgen dus. Vriendin kon op laatste moment geen oppas krijgen dus ik heb er 1 over.
Ik hoor t wel
En als ik dan op je vriendin pas
ho ho...hij mag kiezen wie er op zijn vriendien past,,ik wil ook wel
en doe er een foto van je Duc bij want als je zelf niet zo knap ben dan helpt dat haar wel een keuze te maken

Keer terug naar Ducati evenementen, treffen, beurzen etc.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast