TinTin schreef:2009, ze zijn dan dus later op brembo's overgegaan?
Duccer schreef:TinTin schreef:2009, ze zijn dan dus later op brembo's overgegaan?
TinTin, mijn echtgenote had een 696, daarvan is het voorwiel vervangen.
Waar is jou motor gekocht?
)
TinTin schreef:Duccer schreef:TinTin schreef:2009, ze zijn dan dus later op brembo's overgegaan?
Van een particulier in Gouda. Had die van je vrouw ook schuifschade rechts aan het blok?
Ik ben wel benieuwd naar de onderhoudsgeschiedenis (vorige eigenaar had alleen een kleine beurt laten doen). PM me anders ff het kenteken als je het niet erg vindt om me te voorzien van info (mocht het inderdaad die van je vrouw zijn)
Duccer schreef:TinTin schreef:Duccer schreef:TinTin schreef:2009, ze zijn dan dus later op brembo's overgegaan?
Van een particulier in Gouda. Had die van je vrouw ook schuifschade rechts aan het blok?
Ik ben wel benieuwd naar de onderhoudsgeschiedenis (vorige eigenaar had alleen een kleine beurt laten doen). PM me anders ff het kenteken als je het niet erg vindt om me te voorzien van info (mocht het inderdaad die van je vrouw zijn)
Ik heb e.e.a. nagezocht, de motor van mijn echtgenote was 1 jaar ouder, dus van 2008. Valschade was ook op rechts, maar alles is geheel hersteld.
De 2e eigenaar heeft ook nog een schuiver gemaakt daarna. Echter je woont ook redelijk uit de buurt, kenteken begint met MT.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten