Laden...

900SS

op zoek naar een Ducati of onderdelen voor je Ducati? Vraag hier of iemand een DUC of dat onderdeel voor je heeft...
Maartenp

900SS

Ongelezen bericht#1 » 10 okt 2017 19:42

Vast de verkeerde plaats voor een introductie, maar toch even een korte introductie;

Maarten, woonachtig in en onder de rook van Schiphol, 25+13 jaar, huisje, boompje geen beestje en rij al heel wat jaren motor. Ooit een rood Italiaans ding gehad, nu al wat jaartjes iets Japans.
Sinds kort wat meer tijd en vervelend genoeg ook wat kriebels toch weer wat rood en Italiaans te willen.
Vandaar dat ik mij heb aangemeld op dit forum. Zal er vast vaker gaan komen, mits ik vind wat ik zoek. Specifiek de 900ss omdat het jeugdsentiment is.

Bij deze: ik zoek in een technisch goede staat verkerende 900 SS bouwjaar tussen 1991 en 1998. Het gaat om de carburateur versie.
Heb je, weet je iemand die er eentje bezit en er van af wil, dan houd ik mijzelf aanbevolen. Marktplaats staat wel wat te koop, maar niet wat ik zoek of te duur (via dealer)
Liefst uiteraard eentje met lage kilometerstand, maar vooral technisch in goede staat. Dus geen barsten in het frame, stuk gelopen riemen of andere zaken alsnevolgnvan kleine of grote ongelukken. Onderhoudshistorie zou fijn zijn, maar op een fiets van deze leeftijd begrijp ik dat er iets minder (grof) geld is uitgegeven aan de voorgeschreven onderhoudsinterval bij een dealer.

Droomduc

Re: 900SS

Ongelezen bericht#2 » 10 okt 2017 19:55

Welkom hier, en hele goede keus die 900.
Jeugsentiment omdat je deze eerder hebt gehad?

Ducati 900ss 1992
Achter wolken...... :smile:

Maartenp

Ongelezen bericht#3 » 10 okt 2017 20:12

Dank!

Nee, ik mijn jonge jaren hadden alle neven en aanhang motoren. Van alles. GPZ'z, ZZR's, FZR's en tussen al dat Japanse een van de vrienden met een rode 900SS. Als klein mannetje was ik gelijk verkocht. Vast niet de meest technisch geavanceerde toen, ook niet de meest betrouwbare (vast ook iets met gebruik) maar toen vooral het geluid en het hele voorkomen. En nu (pas nog op een paar gereden) ook geluid van zowel uitlaat als droge koppeling en in verhouding met mijn huidige fiets, best wel comfortabel.
Dus vandaar..

fedde71
donateur
donateur

Ongelezen bericht#4 » 11 okt 2017 11:37

Welkom Maarten en succes met je zoektocht

Fast Fedde from Fryslân Ducati ST2 1998
www.tibomotorparts.nl

der rudy

Ongelezen bericht#5 » 14 okt 2017 21:53