Ongelezen bericht#10 » 02 dec 2017 16:45
voorvork luchtkamer is van 150mm (Hagon voorschift) naar 120mm (WP voorschrift) gegaan, de balhoofdlagers zijn vervangen naar kegel type (eindelijk geen trapfiets balhoofd!) en was wel nodig (de onderste had zowaar gebroken als rechthoekige kogels en dito lagerschalen).
trillen is al iets minder maar nog wel aanwezig.
bitubo achterveer is vervangen terug naar origineel, alleen voorveren vervangen terug naar origineel is wat lastig voor mij, heb geen gereedschap voor de vorkpoten.
binnenkort naar Rooske voor inspectie af afstelling, is toch echt een vak apart.
ducati 175 TS 1959
ducati 500 GTL 1976 donor
ducati 500 Desmo racer 1979
ducati 350 GTV 1980
ducati ST2 1998
KTM Duke 620 1994 First Edition 498/500
Royal Enfield 500 Bullet 2001
www.panigaletwins.nl