ik kan me niks meer herinneren van een ***opmerking en ook niks over l** van een fotograaf. dus wat dat betreft no harm done nor taken.
hand verbrijzeld? neuh, alleen uit voorzorg gespalkt omdat er niet op de foto te zien was dat ie gebroken was, en omdat het wat zeer deed toen ze er op zaten te porren...
mijn oproep is ook via de DCN op de DCN Facebook pagina gezet (ik weet niet hoe zoiets moet; ik kan op FB inloggen en mijn fotos uploaden (daar heb ik FB ook voor) en dan houd het op).
tot nu toe is er bekend dat ik vrij snel en plat Mandeveen in ging, 3 a 4 rondes daar heb gelegen in het bijzijn van de marshalls (en hospik?) maar nog niet bij kennis.
nog geen reacties van de coureurs die (vlak) achter mij reden...
van de week het achterwiel bekeken: over 3/4 omtrek aan de rechterkant is het glad, alsof alle rullen (tot voorbij de rand zelfs) weg gewreven zijn. de uitlaatbocht rechts heeft ook een "nieuwe" vlekje maar niet duidelijk of dat nog van de 2de rond in De Haar bocht afkomstig is (daar voelde en hoorde ik de bocht schrapen in de bocht), of van de highsider.
intussen ben ik redelijk ter been, vaak oefenen met lopen trap op en neer (op doet zeer in de lies en neer in de voet) en regelmatig effe de hoofd schudden. de evenwichtstoornissen gaan wel sneller over gevolgd met hoofdpijn dat na ongeveer 2 minuten weg is. en de ingespalkte pols mag vanmiddag ontspalkt worden
heb nog de staande duc 500 Paralleltwin ook nog verplaatst in de schuur voor meer ruimte en de jongste zoon heeft de 900 op de heftafel gereden, klaar om te ontbinden (zand zit overall, zelfs op plekken waar je het niet zo verwachten!)