Laden...

Meer info over S4R

zowel het originele model van 400 t/m S4RS, de tweede generatie van 696 - 1100 evo en de derde generatie met de 821 en 1200(S)
jafp

Meer info over S4R

Ongelezen bericht#1 » 12 okt 2017 22:41

Ik heb vorige week een S4R gekocht van een particulier in Deventer. Helaas loopt deze motor achteraf niet helemaal lekker. De dealer vermoed dat deze te arm loopt. De motor heeft een Termignoni uitlaat systeem zonder bijbehorende ecu.

Volgens de verkoper was de motor in onderhoud bij een particulier maar helaas kom ik er niet uit met hem.

Ik hoop dat iemand deze motor herkend en mij iets verder kan helpen met de onderhouds historie en alle updates die verricht zijn.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

TinTin
donateur
donateur

Re: Meer info over S4R

Ongelezen bericht#2 » 12 okt 2017 22:44

mooie bak man!
maak je geen zorgen, je kan je eigen ecu ook laten herprogrammeren zodat hij bij de termi's past (heeft de dealer dat niet geopperd?). Waar woon je? Dan kunnen we je vast naar een goed adres in de buurt sturen :grin:

"Innamorato di vecchi motocicli Italiani"

DennisW

Ongelezen bericht#3 » 13 okt 2017 09:39

Een standaard ECU met catvervanger en open uitlaten (en misschien ook openluchtfilter, dat kan je zien als je even de tank lift) is vragen om een te arm lopende motor.

TinTin
donateur
donateur

Ongelezen bericht#4 » 13 okt 2017 11:35

ook nog een optie: je ECU is al opnieuw geprogrammeerd maar dat hebben ze niet met een extra stikkertje op de ECU kenbaar gemaakt... kan zomaar gebeuren

"Innamorato di vecchi motocicli Italiani"