Ongelezen bericht#182 » 07 mei 2015 18:37
Vandaag weer eens wat aan de Regolarita gedaan, Gijs en ik hebben de laatste weken wat minder tijd vrij kunnen maken voor ons project, maar tussendoor nog heel wat kleine dingen kunnen doen.
De stapel onderdelen begint inmiddels op een echte motor te lijken, de basis is ver klaar, maar de afwerking kost ook nogal wat tijd, meer als de grote stappen die we in het begin konden maken.
Het achterspatbord bijvoorbeeld is door de vorige eigenaar vakkundig in tweeën gezaagd, gelukkig niet recht, dat zou voor ons weer te makkelijk zijn, en om de hobbyist nog meer op de proef te stellen is tissen de twee spatborddelen ook een heel gedeelte verdwenen, weg, pleite.
Maak daar maar eens een acceptabel spatbord van.
Ook bij het minuscule kabelboompje, waarvan je denkt, hoe kan je dat verknallen, kom ik kleuren tegen die er nog nooit hebben ingezeten, aangesloten op schakelaars die er niet bijhoren.
Dus bij de plaatselijke electronicaboer een aantal meters kabel in originele kleuren gehaald, en nu maar uitzoeken hoe het zou moeten zitten met een zelf getekend diagrammetje.
Het moet ook in één keer goed, de 6v spanning komt rechtstreeks uit de elektronische ontsteking, geen zekeringen, geen accu, dus ik moet er niet aan denken dat ik dit fout doe.
Maar we doen het gewoon rustig op ons gemak, geen haast, alles komt goed !
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Matig uw kinderen, denk aan mijn snelheid .........
Monster 1100.
900 Supersport ie.