He hallo
Iemand een nette ducati 900ss te koop
Mvg simone
Gezocht ducati 900ss
- Droomduc
Re: Gezocht ducati 900ss
Bij StarTwin zag ik van de week nog een mooie 900ss uit 91 staan in de showroom.
Heb er de mijne ook gekocht, goede service daar.
Heb er de mijne ook gekocht, goede service daar.
Ducati 900ss 1992
Achter wolken......
Achter wolken......

- midlifeduc
Deze ook gezien, maar de prijs (6660 euro) , amai..... zijn ze reeds zoveel waard (drie jaar terug kwam ik zo'n gele en rode 900 SL tegen voor die prijs in mind condition, nu de 'gewone supersport'). Mijn witte frame 1992 900 SS is drie weken terug onder de hamer gegaan voor 4000 euro (heb er mij geen verlies op gedaan in verhouding waarvoor ik deze drie jaar terug kocht, hij stond ook wel heel mooi en in topconditie). Ze worden hot blijkbaar.
Op marktplaats zag ik deze https://www.marktplaats.nl/a/motoren/mo ... ousPage=lr . Geen verkeerd exemplaar zo te zien.
Wel even kijken hoe het juist zit, want hij staat in 1991 uitvoering (witte velgen), de tank is niet meer origineel , maar van een later exemplaar is aan de uitstulping te zien (dat is bij een 1991/1992 een kleine ronde ipv langwerpige), wat wel spijtig is.
Succes met de zoektocht.
Op marktplaats zag ik deze https://www.marktplaats.nl/a/motoren/mo ... ousPage=lr . Geen verkeerd exemplaar zo te zien.
Wel even kijken hoe het juist zit, want hij staat in 1991 uitvoering (witte velgen), de tank is niet meer origineel , maar van een later exemplaar is aan de uitstulping te zien (dat is bij een 1991/1992 een kleine ronde ipv langwerpige), wat wel spijtig is.
Succes met de zoektocht.
- Duclaasie
- fedde71
- donateur
zijn nog wel betaalbare SS-en: https://www.marktplaats.nl/a/motoren/mo ... ousPage=lr
maar er zijn niet veel meer voor een betaalbare prijs. Ik zou serieus naar deze kijken.
maar er zijn niet veel meer voor een betaalbare prijs. Ik zou serieus naar deze kijken.
Fast Fedde from Fryslân Ducati ST2 1998
www.tibomotorparts.nl
www.tibomotorparts.nl
-
Merci maar kan ik deze nog naar België uitvoeren want is niet meer ingeschreven
- Sandman
Bij ducati verduyn staat er 1.
Heb er de mijne ook gehaald laatst. Ben er zeer tevreden over!
Ik heb het idee dat ze wel schaarser worden
Gr sander
Heb er de mijne ook gehaald laatst. Ben er zeer tevreden over!
Ik heb het idee dat ze wel schaarser worden
Gr sander

- Rob Troost
- donateur
- Contacteer:
quote="Simo1977"]Merci maar kan ik deze nog naar België uitvoeren want is niet meer ingeschreven[/quote]
de motor moet afgemeld worden voordat je deze mee kan nemen. in nederland op naam zetten kan alleen als je in nederland woont.
dus als alle papieren er bij zijn is het alleen maar handiger:-)
de motor moet afgemeld worden voordat je deze mee kan nemen. in nederland op naam zetten kan alleen als je in nederland woont.
dus als alle papieren er bij zijn is het alleen maar handiger:-)
Stoer en Aaibaar
-
Motor is jaar geleden al afgeschreven moet ik dan geen papier van uitvoer hebben erbij
- Sandman
Naar mijn weten wel, daar moet je papieren van krijgen (inname kenteken).
Anders moet je eventjes op www.rdw.nl kijken voor meer info
Anders moet je eventjes op www.rdw.nl kijken voor meer info

-
Mocht er nog iemand op zoek zijn: ik heb een prachtige '92 te koop staan. 28.000 km op teller. Recent onderhoudsbeurt gehad. Zwarte velgen, wit frame.