Laden...

Ohlins stuurdemper

van 851, 888, 748, 916, 996, 998, 749, 999, 1098, 848, 1198 tot aan de geweldige 1299 Panigale
koonstra848

Ohlins stuurdemper

Ongelezen bericht#1 » 20 jan 2018 14:58

Wil mogelijk bij mijn 1299 de stuurdemper vervangen door een Ohlins is dit het geld waard ? rij alleen op de weg.

Maykel
Donateur 2010
Donateur 2010

Re: Ohlins stuurdemper

Ongelezen bericht#2 » 20 jan 2018 18:39

Heb je zelf al ondervonden dat je onder acceleratie tankslappers meegemaakt (voorkomen) hebt met de standaard demper?

koonstra848

Ongelezen bericht#3 » 21 jan 2018 11:02

Vindt hem op hogere snelheden wat onstabiel worden, maar geen tankslappers gehad

fedde71
donateur
donateur

Ongelezen bericht#4 » 22 jan 2018 10:58

Ik heb je een privébericht gestuurd.

Fast Fedde from Fryslân Ducati ST2 1998
www.tibomotorparts.nl

henk

Ongelezen bericht#5 » 31 jan 2018 11:24

Denk dat je ook een goedkopere stuurdemper kan kopen van een ander merk die even goed zal zijn als een ohlins.
Ohlins heeft natuurlijk meer de bling factor.
Moet wel zeggen dat ik ook alles ohlins heb eigenlijk.

Henk!!!

fedde71
donateur
donateur

Ongelezen bericht#6 » 31 jan 2018 12:04

[quote="henk"]Denk dat je ook een goedkopere stuurdemper kan kopen van een ander merk die even goed zal zijn als een ohlins.
Ohlins heeft natuurlijk meer de bling factor.
Moet wel zeggen dat ik ook alles ohlins heb eigenlijk.

Henk!!!

Henk, ik spreek uit ervaring met Öhlins in het ijsspeedway in vergelijking met andere merken (stuurdempers, voorvorken en achterschokbrekers) en moet toch eerlijk zeggen dat kwaliteit van Öhlins ook echt wel beter is dan de goedkopere merken.

www.tibomotorparts.nl

henk

Ongelezen bericht#7 » 01 feb 2018 09:40

Op hoger wedstrijd niveau ofzo voel je misschien wel verschillen.
Heb vroeger al met een wp en toby gereden en deden ook perfect wat ze moesten doen.
Maar zoals gezegd heb ook op beide van me moto’s nu ohlins stuurdemper en achterveren zitten.

Henk!!!

fedde71
donateur
donateur

Ongelezen bericht#8 » 02 feb 2018 10:25

[quote="henk"]Op hoger wedstrijd niveau ofzo voel je misschien wel verschillen.
Heb vroeger al met een wp en toby gereden en deden ook perfect wat ze moesten doen.
Maar zoals gezegd heb ook op beide van me moto’s nu ohlins stuurdemper en achterveren zitten.

Henk!!!

Heb het niet eens over de werking Henk, daar is met stuurdemper weinig verschil in maar ging mij om kwaliteit van de stuurdempers etc. Bijvoorbeeld afdichtingen van öhlins zijn mijns inziens beter en wij hebben de ervaring dat een Öhlins minder snel lek gaat.

www.tibomotorparts.nl

Marcel RS

Ongelezen bericht#9 » 02 feb 2018 21:37

Ik reed ook altijd met een ólhins demper op mijn Monster en heb deze weg gedaan om een carbon versie van DP te monteren omdat ik deze toch wat mooier vond,na 1 seizoen rijden snel dat ding er weer vanaf gedonderd en weer een óhlins gemonteerd,wat een butding was die DP demper zeg. Ik ben geen circuitrijder of zeer ervaren laagvlieger maar dat hoef je ook niet te zijn om het verschil te voelen.

the world needs eDUCATIon

koonstra848

Ongelezen bericht#10 » 08 feb 2018 12:05

Bedankt voor alle info, heb inmiddels een Ohlins aangeschaft met dank aan Fedde van Tibomotorparts