Pagina 1 van 1

Enkel uitlaat systeem 1100 (S)

Geplaatst: 17 okt 2014 10:15
door Blokstra
Hallo,
wie o wie heeft er op zijn Hyper 1100 een uitlaat systeem met enkele demper?
Ik ben benieuwd naar de binnendiameter van zowel de demper als van de uitlaat aansluiting op de cilinderkoppen. (Als je het complete systeem hebt vervangen.)

Re: Enkel uitlaat systeem 1100 (S)

Geplaatst: 17 okt 2014 10:38
door TinTin

Re: Enkel uitlaat systeem 1100 (S)

Geplaatst: 17 okt 2014 12:34
door Blokstra
Dat zal ongeveer overeenkomen. Ik wacht af.

Re: Enkel uitlaat systeem 1100 (S)

Geplaatst: 17 okt 2014 20:19
door TinTin
inlaatdiameter slip-on demper: 52mm
binnendiameter kopaansluiting: 38mm

Re: Enkel uitlaat systeem 1100 (S)

Geplaatst: 17 okt 2014 21:54
door Blokstra
Bedankt. Dat bevestigd mijn gedachte.
Heb je een compleet systeem?
Meer info van andere merken uitlaat is welkom.

Re: Enkel uitlaat systeem 1100 (S)

Geplaatst: 17 okt 2014 22:16
door TinTin

Re: Enkel uitlaat systeem 1100 (S)

Geplaatst: 18 okt 2014 09:18
door DucATIRadeon
ik heb op mijn mulit 1000DS een 2-1 systeem van Quat-D.
voorste gedeelte (vanaf de cilinders) met katvervanger zijn van LeoVince, vanaf de katvervanger is het Quat-D.
http://www.ducati-kaemna.de/kataloge/du ... trada.html

Re: Enkel uitlaat systeem 1100 (S)

Geplaatst: 19 okt 2014 00:24
door Blokstra
Netjes, beter dan die (nep) dubbele pot. Maar wat is de diameter van de pijpen? Zowel de demper als cilinder aansluiting.

Re: Enkel uitlaat systeem 1100 (S)

Geplaatst: 19 okt 2014 12:25
door DucATIRadeon

Re: Enkel uitlaat systeem 1100 (S)

Geplaatst: 02 nov 2014 20:40
door bo
Goh Arthur heb jij rode velgen :grin:

Re: Enkel uitlaat systeem 1100 (S)

Geplaatst: 03 nov 2014 05:43
door DucATIRadeon

Re: Enkel uitlaat systeem 1100 (S)

Geplaatst: 03 nov 2014 11:32
door surfroy01

Re: Enkel uitlaat systeem 1100 (S)

Geplaatst: 10 nov 2014 21:47
door Blokstra
Ze zijn natuurlijk niet nep. Maar hij gaat van 2 naar 1. En vervolgens de rechter demper in. En dan is de linker via een dwarspijp aan de rechter demper verbonden. Dat vindt ik persoonlijk "nep".
Dan hou ik het persoonlijk liever bij een 2 in 1.
Begrijp me niet verkeerd, ik vindt de dubbele Termi mooi. Maar ga voor functie/minder gewicht.