wat is origineel
een fabriek die een sport classic geheel uit elkaar plukt en dan op verzoek en in samenspraak met de klant er veel duur spul er op en in gooit , en dan vervolgens er een mega bedrag voor vraagt
of een liefhebber die een frame , achterbrug ,een blok en alles nieuw wat er zo op en in moet gaat verzamelen, aanschaffen , aanpassen , zelf alle bussen ,assen ,uitlaat,remmen zooi,spuitwerk en noem het maar op tot op het kleinste detail zo goed mogelijk de droomfiets in elkaar tracht te zetten, en dat gaat best erug ver
ja dan kan ik zeggen deze is origineel

naar mijn smaak er is er maar 1 ter wereld zoals deez,
de sport classic GT die bij toeval werd gekocht en die te mooi was om als donatie brommer te fungeren , was wel de basis voor dit project, maar ik had sommige dingen eerder als de GT, daarom moest ik alleen nog weten wat de lengte van de achter schokkers waren
maar idd. het wordt een racer ,en hoop met de clubrace er toch wel te staan, en te rijden uiteraard
moet eerlijk zeggen dat ik er wel een beetje te licht over gedacht had en , niets maar dan ook erg weinig past of moet zelf gemaakt worden
maar dat is dan wel de ultieme tevredenheid om zelf vanaf niets een brommer te bouwen die geheel naar mijn smaak is
en een lookalike ?, ja dan weer wel, voor een "echte" heb ik de pegels niet, maar dit gaat aardig de richting op
en ik ben gek op het logo een 2 kleppert en het model, ( al heel erg lang )