Laden...

Doei, dag, oan tsjen

Sport 1000, GT1000 & Paul Smart 1000LE
duccie999

Doei, dag, oan tsjen

Ongelezen bericht#1 » 13 okt 2009 23:04

Mede Sport Classic bezitters,

met pijn zeggen ze dan, en da's echt zo, heb ik mijn SC1000 1e serie ingeruild voor een Multi 1100 S...
ik heb in april 2008 een "ongelukkie" gehad met mijn vorige Multi, die ik naast de SC1000 had, ja gelukkig mens dus.
Daar o.a. 3 gebroken rugwervels bij opgelopen en 1,5 jaar in de revalidatie. Ik mag niet klagen want ik loop nog! En wil dus ook weer motorrijden. Omdat ik de SC1000 nog in de garage heb staan, die maar eens gepakt. Helaas, na een km of 20 wordt de zithouding al flink pijnlijk voor mijn rug. Was bang dat het helemaal afgelopen zou zijn met motorrijden want ik ben iemand van de lange stukken, wil o.a. wel naar Italie kunnen rijden. Toen een dagje via MP Hyppo (dank Eelco) een MTS een dagje mee kunnen nemen om te proberen, en ja dat gaat dus wel! Had nooit gedacht de SC weg te doen, maar om hem nu alleen maar in de garage te laten staan, da's ook zonde. Een Duc moet rijden toch? Dus een nieuwe MTS besteld (nog een week wachten?), en de SC ingeruild. Binnenkort dus bij MP Hyppo een SC1000 te koop, Nico Bakker clip-ons, termi's, originele tanktas etc, erbij voor de liefhebber.
Zal dit forum deel af en toe nog wel volgen, maar rijd helaas dus geen SC1000 meer.. :crybaby:
grt Sybe

kan er geen genoeg van krijgen.. vanaf 89 Cagiva Allazurra (naar 650 Pantah) 2x, 750 Sport, ST2, R1100S (2x), 999 + ST2, Classic Sport1000 (1e serie, monoposto) + Multi 1000DS, 1,5 jr niets ;-, nou ja, CS in de garage) vanaf nu MST 1100 S!

Aeneas

Re: Doei, dag, oan tsjen

Ongelezen bericht#2 » 13 okt 2009 23:30

Sterkte man. :cry:

"Motorrijden is gewoon een technische sport. Als je geen technische achtergrond hebt, dan werkt dat in je nadeel. Met het internet kan je vanuit je luie stoel tegenwoordig zoveel informatie vinden, over vering bijvoorbeeld." - Barry Veneman

PeterS4
Contacteer:

Ongelezen bericht#3 » 15 okt 2009 15:36

Sterkte!
En prijs jezelf gelukkig dat je mag blijven sturen, als is het dan geen SC.
(vraag ik me alleen nog even af, waarom niet gewacht op de opvolger van de MTS, de Strada Aperta als ik me niet vergis?)

--- La Vita e Bella, vooral op m'n Sport1000 ---

RideRick
Contacteer:

Ongelezen bericht#4 » 15 okt 2009 16:03

met desmodue hartkleppen!
Monster 750 Dark!!