Laden...

Ducati bij Louwman Exclusive (nu met foto's)

Evenementen, toertochten, bijeenkomsten georganiseerd door forumleden, Clubs, bedrijven, etc. (dit valt NIET onder de verantwoordelijkheid van Ducatifora en gerelateerde sites!)
MyNameIsJeroen

Ducati bij Louwman Exclusive (nu met foto's)

Ongelezen bericht#1 » 26 jun 2014 21:10

Hallo,

vandaag kwam ik tijdens het surfen op internet (autoblog.nl) een raadselachtig berichtje tegen. Het blijkt dat bij Bentley/Lexus/Maserati/Lamborghini/Rolls-Royce dealer Louwman Exclusive (die glazen showroom in de A2 geluidswal bij Utrecht) een Italiaans evenementje gaat plaatsvinden op 4 en 5 juli, genaamd "passion on wheels".

Ik vond het hier:

Iets verder Googlend kwam ik deze link ook nog tegen:

Ik heb het vermoeden dat je zelf kunt rijden op Vespa, Moto Guzzi en diverse Ducati modellen (Hyperstrada, Monster 1200S, Monster 796 35kw, Multistrada 1200S en Diavel). Dat is ongeveer de inhoud van de Ducati Experience truck, op de 848 en Streetfighter na volgens mij. Er wordt ook gesuggereerd dat je kunt meerijden in een Mc$Laren, Maserati en Lexus.

Je moet je wel van te voren inschrijven.

Het vreemde is dat er op de site van Louwman zelf nauwelijks informatie over het programma te vinden is, maar op diverse andere media-sites wel.

Hoe dan ook, ik heb me ingeschreven voor de zaterdag ochtend en laat me verrassen. Het is ook nog eens maar 2km bij mijn huis vandaan.
Zijn er hier meer geïnteresseerden?

Laatst gewijzigd door MyNameIsJeroen op 05 jul 2014 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Lexus CT (12-2011) - Ducati Monster 696+ ABS (03-2011) - Alfa Romeo Mito 1.4 Turbo (01-2012)

Corny749
Donateur 2010
Donateur 2010

Re: Ducati bij Louwman Exclusive (A2, Utrecht)

Ongelezen bericht#2 » 27 jun 2014 11:47

Jammer, "VANWEGE DE GROTE BELANGSTELLING IS DE INSCHRIJVING GESLOTEN"

Groet,
Cornelis
900SSie giallo - 749 giallo monoposto (gejat) - even niet - 749s nero - ducloos

MyNameIsJeroen

Ongelezen bericht#3 » 27 jun 2014 11:48

Jammer. Ik zal wel foto's posten.

Lexus CT (12-2011) - Ducati Monster 696+ ABS (03-2011) - Alfa Romeo Mito 1.4 Turbo (01-2012)

Majomi

Ongelezen bericht#4 » 29 jun 2014 12:00

Jammer.... te laat! :angry:

Four Wheels move the Body. Two Wheels move the Soul...

MyNameIsJeroen

Ongelezen bericht#5 » 05 jul 2014 11:59

Ik kom er net vandaan. Het is inderdaad de Desmo riders tour van Ducati zelf. Ik kon in de ochtend op elke motor stappen die ik wilde, ik was namelijk de enigste bezoeker met motorrijbewijs!

Ik heb toen alleen op de Diavel gereden, een rondje van 28km. Het begon helaas te hozen, dus geen gebruik kunnen maken van de 162 pk's. Verder: wat een draak van een motor. Hij wil alleen maar rechtdoor, hopelijk is dat slechts een kwestie van wennen. De zitpositie is wel heerlijk.

Rond half drie begon de zon te schijnen, dus ik ging op de gok nog even terug naar Louwman. Alle Ducati's waren op dat moment vertrokken dus dat was een goed teken. Er was blijkbaar iets meer volk verschenen. Ik vroeg aan de charmante en gezellige sleutel-dame (die wel vandaag voor het eerst in haar leven Ducati's zag volgens mij) of ze nog plek had in de middag. Ze had nog plek genoeg, alleen "zie zwarte" was volgeboekt. Geen probleem voor mij, die had ik toch al gehad. Ik koos voor de Hyperstrada. Drie kwartier later kon ik opstappen. Eenmaal 5 minuten onderweg kwam de regen weer met bakken uit de hemel, het was ons niet gegund. Even schuilen maar. Daarna werd het weer droger.

Die Hyper is echt een leuke motor! Rijd heerlijk, en ziet er goed uit. Maar ik zou hem niet kiezen boven mijn eigen Monster.

Het overige publiek waren alleen GSXR rijders. Enkele quotes die ik om me heen hoorde:
"zien er leuk uit die Ducati's, jammer dat ze zo onbetrouwbaar zijn"
"heeft hij 1 of 2 cilinders"
"die motor is kapot hoor, hij bokt en schud enorm"

Jammer dat ik de enigste Ducatist was, verder een hele leuke dag gehad.