Laden...

Wie heeft er zin in 1 of meerdere dagen rijden

Evenementen, toertochten, bijeenkomsten georganiseerd door forumleden, Clubs, bedrijven, etc. (dit valt NIET onder de verantwoordelijkheid van Ducatifora en gerelateerde sites!)
Jekyll

Wie heeft er zin in 1 of meerdere dagen rijden

Ongelezen bericht#1 » 30 jul 2013 08:15

Vrijdag is de laatste dag dat ik vast aan verplichtingen zit en dan kan ik nog genieten van een weekje vakantie die ik toch wel zou willen vullen met een aantal dagen rijden. Ik denk hierbij aan een Nederland rit of een rit richting Sauerland/Eifel waar een overnachting ook nog tot de mogelijkheden behoort. Ik ben zelf nog niet in het bezit van een navi op mijn motor maar met pen en papier kom ik ook een eind.

Vorig jaar heb ik 2x een Sauerland rit gedaan en 2x een Eifel rit met een stuk Luxemburg erbij en die laatste was toch wel heul erg mooi. Voor het Sauerland weet ik nog wel een leuke B&B maar in de Eifel heb ik niet overnacht.

Nu is mijn vraag of dat er nog mensen zijn die t leuk vinden om een dag of meerdere dagen die kant op te gaan, want met meerdere Ducati's is toch leuker als met 1... Dus als er iemand zin heeft om mee te gaan of nog een ander idee heeft laat t even weten en misschien kunnen we een leuke rit maken.

bazzz
Contacteer:

Re: Wie heeft er zin in 1 of meerdere dagen rijden

Ongelezen bericht#2 » 30 jul 2013 08:52

Ben je snel? Ik vertrek over ongeveer 3 uur voor een paar dagen duitsland in :bye:

NULLA TENACI INVIA EST VIA "Voor de volhouder is geen weg onbegaanbaar"

duc 1098!!!

accezz
Donateur 2012
Donateur 2012

Ongelezen bericht#4 » 30 jul 2013 09:35

Je kunt a.s. zondag mee naar Weert, heb je in ieder geval 1 dagje gevuld... ga je daarna naar Duitsland. Check anders ook www.motormaatje.nl eens.

VerteX
Contacteer:

Ongelezen bericht#5 » 30 jul 2013 17:16

Ducati 749 - 2004
Ducati 999 - 2004

enigmista1

Ongelezen bericht#8 » 01 aug 2013 21:36

Ik heb altijd zin... :crazy:
Maar goed Jekyll,ik wil wel mee.Word het dan donderdag+vrijdag+zaterdag ?

bazzz
Contacteer:

Ongelezen bericht#9 » 01 aug 2013 21:50

je hebt geluk, mijn motormaatje was wat minder snel, daardoor dinsdag middag pas laat vertrokken na 120km tanken, flikkert ze verkeerde benzine in de motor ( fzr uit ??? 1940???) na uren stilstaan en wat hulp van een duitser toch weer op weg, kwam er elektronica probleem waardoor de brommer niet meer wilde starten. gelukkig om 23:00 nog op een camping kunnen komen.

smorgens liet ze haar motor tegen de mijne vallen.... resultaat hele zijkant kapot. toen was ik er klaar mee en ben ik naar huis gegaan!

zondag ben ik in ieder geval van de partij! thuis wedstrijdje :smile:

NULLA TENACI INVIA EST VIA "Voor de volhouder is geen weg onbegaanbaar"

duc 1098!!!

accezz
Donateur 2012
Donateur 2012

Ongelezen bericht#10 » 01 aug 2013 22:04

Haha heeft een beeld bij bazzz zijn ervaring en de wat pittige discussie die hij gehad heeft. :grin:

Jekyll

Ongelezen bericht#11 » 02 aug 2013 07:42

@enigmista1, Ik wil het liefst een rit maken met max 1 overnachting. Vorig jaar 2x een dag eifel gedaan en t is ff buffelen maar goed te doen..

@bazz, Wtf!! wat zul jij gebaald hebben man, denk je ff leuk te gaan sturen krijg je die ellende.. niet leuk!!

@Olaf, hoe laat wil je zondag naar Weert gaan?

Rules
donateur
donateur

Ongelezen bericht#13 » 02 aug 2013 08:15

848 ('08), 916 ('98), 748E ('00), Rolly 50 ('69) en soms een beetje CookieMonster 600 ('98)
CookieMonsterCorse

Industriekade 58 Weert
1ste zondag vd maand (apr-okt)