Laden...

italia a zandvoort

Evenementen, toertochten, bijeenkomsten georganiseerd door forumleden, Clubs, bedrijven, etc. (dit valt NIET onder de verantwoordelijkheid van Ducatifora en gerelateerde sites!)
The Screaming Chief
Contacteer:

Re: italia a zandvoort

Ongelezen bericht#26 » 02 jul 2013 21:23

bedankt voor de complimenten. we hebben als kleine club er alles aan gedaan om alles in een zo korte tijd te regelen. Het was een demo en dan is het heel moeilijk om het iedereen naar de zin te maken.

Roy, ik snap dat je sneller zou willen, maar je kan beter rustig beginnen en dan ieder rondje iets sneller gaan dan denken dat je het allemaal al kan, met alle nare gevolgen die op de loer liggen. Je kan in 4 rondjes niet je tempo halen op een baan die je a) niet kent b) niet schoon te noemen is na al die italiaanse barrels ;) die ons voor zijn gegaan en c) zandvoort lijkt leuk en makkelijk, maar het kan je lelijk in je billen bijten......... hoogmoed komt voor de val zullen we maar zeggen.... en die val hebben we voorkomen.

De reacties van het publiek waren zeer positief en we hebben zeker een hele positieve bijdrage aan Italia a Zandvoort geleverd. We zullen over niet al te lange tijd wel horen of er in 2014 een gevolg aan gegeven kan worden.

royenlisa
Donateur 2012
Donateur 2012
Contacteer:

Ongelezen bericht#27 » 02 jul 2013 22:18

Liever gelast dan geleased.
Kinderen op de achterbank veroorzaken ongelukken-ongelukken op de achterbank veroorzaken kinderen.
Er wordt meer kapot gesleuteld dan er kapot wordt gereden.

www.hatral.nl

aschemkes

Ongelezen bericht#28 » 02 jul 2013 23:10

Riders create more problems than motorcycles are designed to handle

The Screaming Chief
Contacteer:

Ongelezen bericht#29 » 03 jul 2013 11:32

Als lid van doc/nl krijg je sowieso korting op alle circuitdagen die je via ons boekt bij Eybis.

Kijk op http://www.eybis.com/calendarNL.html

martez

Ongelezen bericht#30 » 04 jul 2013 13:36

Hallo,

Ook wij; Erik S4R, Anno 749S, Simon 748 en ik 996SPS, hebben ons afgelopen zondag goed vermaakt.
Er was genoeg te zien, veel positieve reacties mogen ontvangen en het was prima geregeld.
Ook het rijden op het circuit was weer gaaf. Ooit nog eens een 916 blok stuk gereden dus kon ik de kans niet voorbij laten gaan om met mijn nieuwe fiets deze negatieve ervaring om te zetten naar iets positiefs. Tempo was opzich prima vanaf ronde twee. Ik reed achter de 916SPS (voorrijder, ben even je naam kwijt).

Ik mis alleen de foto's/filmpjes!!!, er is vrijwel niets te vinden op het internet..
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

super-torque high-speed crotch rockets- Being shot out of a cannon will always be better than being squeezed out of a tube. That is why God made fast motorcycles.- Hunter S. Thompson. (1937-2005)

-Ducati 996 SPS #729

The Screaming Chief
Contacteer:

Ongelezen bericht#31 » 11 jul 2013 20:58

Dat probleem met het vinden van fotografen is ook bij ons van toepassing. We hebben al diverse lijntjes uitgezet, maar nog geen positief resultaat.

Zodra we iets meer weten zal ik het ook hier melden.

Heeft iemand het kaartje die we van de fotograaf vlak voor de sessie kregen bewaard=

royenlisa
Donateur 2012
Donateur 2012
Contacteer:

Ongelezen bericht#32 » 12 jul 2013 11:20

Liever gelast dan geleased.
Kinderen op de achterbank veroorzaken ongelukken-ongelukken op de achterbank veroorzaken kinderen.
Er wordt meer kapot gesleuteld dan er kapot wordt gereden.

www.hatral.nl