Evenementen, toertochten, bijeenkomsten georganiseerd door forumleden, Clubs, bedrijven, etc. (dit valt NIET onder de verantwoordelijkheid van Ducatifora en gerelateerde sites!)
Wie gaat er a.s. zondag naar de Superbikes met de Duc? Het belooft prima weer te worden dus ga zelf zo goed als zeker die kant op. In mijn eentje is ook maar saai, zijn er meer die vanuit Brabant/Gelderland (Den Bosch/Zaltbommel) die kant op gaan?
Crap. Ik was het helemaal vergeten, maar ik ga met met mijn gezin dit weekend een paar dagen naar Duitsland... Voor mij dus alleen verslag via TV/interweb....
Ik kom uit de buurt van Rotterdam, kunnen misschien in Meerkerk afpsreken ik weet niet of je die richting opgaat daar vandaan? Had al al eerder een oproep gedaan maar niemand uit mijn buurt gaat daarheen geloof ik.
@ Hans, ik wil er rond 11.15 / 11.30 zijn. Dan zou ik dus rond 9:30 vertrekken in Zaltbommel. 1 uur 50 min. volgens Google maps, maar ik denk wel dat het iets sneller zal zijn.
Ging net op de fiets naar de bakker komt er een hele grote groep engelse motorrijders van de ferry vandaan. Op weg naar Assen brrrr allemaal supersport rijders in het leer, het is 4 graden!!!!!