Laden...

ducati Zaltbommel

Evenementen, toertochten, bijeenkomsten georganiseerd door forumleden, Clubs, bedrijven, etc. (dit valt NIET onder de verantwoordelijkheid van Ducatifora en gerelateerde sites!)
Tedje

ducati Zaltbommel

Ongelezen bericht#1 » 19 apr 2013 18:34

Zijn er toevallig Ducatisten die morgen een
kijkje gaan nemen in Zaltbommel?
Open dag of zo iets met diverse kortingen.

Gr Tedje

DUCATI 1198 (2009)

mkm
donateur
donateur

Re: ducati Zaltbommel

Ongelezen bericht#2 » 19 apr 2013 19:47

Zondag ook open, net als Goedhart.

Tweeklepspower!

1100 MONSTER

Bezoek ook de Dutch Ducati Monster Group op Facebook.
of Ducati Fans Nederland, Dutch Ducati Tech etc.

wzwet

Ongelezen bericht#4 » 20 apr 2013 11:31

Kortingen op incourante artikelen....en ondertussen prijsverhogingen op de goedlopende artikelen....

Early to bed, early to rise, makes a man healthy, wealthy, and wise

Ducati 888 superbike, Honda VFR800 vtec

Daan van den Brink
donateur
donateur

Ongelezen bericht#6 » 20 apr 2013 22:23

20% korting op een RX-7 GP van Arai vind ik niet mis. Ik ben blij dat ik er vandaag even geweest ben!

Daan van den Brink
ST2

"Binnen de perken zijn de mogelijkheden even onbegrensd als daarbuiten” (Jules Deelder)

accezz
Donateur 2012
Donateur 2012

Ongelezen bericht#7 » 20 apr 2013 22:25

In mijn geval werd hetgeen er niet was gewoon besteld en krijg je ook de 20% korting. Niet zo negatief dus... (sommige)

En ik denk dat dat v.d. prijsverhoging echt grote bullshit is. Daar zijn ze niet mee bezig, dan heb je geen idee van hoe druk het in die zaak is en hoe goed alles loopt. Die opmerking is naar mijn idee echt uit de duim gezogen en totaal niet op feiten gebaseerd. Wel? Dan ben ik zeker wel benieuwd naar hoe en wat.

748s

Ongelezen bericht#8 » 23 apr 2013 15:43

ik ben er ook geweest, zal maar niet zeggen met welk voertuig (chevrolet matiz (die ik wel verkocht heb die dag)) en heb gezellig gekletst met Hans senior.
ik heb veel gehoord over ducati zaltbommel maar ik heb het goed naar mijn zin gehad en een goede indruk van deze zaak overgehouden, spullen gekocht met flinke korting, ducati corse handschoenen en laarzen en een ducati rompertje voor de kleine!!
En ik wilde de ducati race overall meenemen, maar mijn maat was net verkocht, ik baalde daar zo van dat ik was vergeten te kijken voor een nieuwe helm :fool: , vandaag op de webshop gekeken en toen zag ik de helm die ik wil hebben :sorry: dacht die kan ik vast niet meer krijgen met de korting, maar dat kon wel :good: dus kan ik binnenkort de Arai ducati corse ophalen :superman:
en op marktplaats dezelfde overall gekocht voor een nette prijs en bijna nieuw, dus we zijn weer klaar voor dit seizoen!!
Het thuisfront zal daar wel anders over nadenken :nonono: , maar ff goedmaken met moederdag