italiaans motor treffen 19 en 20 mei Tutti Italia Denekamp

Evenementen, toertochten, bijeenkomsten georganiseerd door forumleden, Clubs, bedrijven, etc. (dit valt NIET onder de verantwoordelijkheid van Ducatifora en gerelateerde sites!)
Carlitos

italiaans motor treffen 19 en 20 mei Tutti Italia Denekamp

Ongelezen berichtdoor Carlitos » 12 apr 2013 20:21

Eerste en tweede pinksterdag 19 en 20 mei Italiaans Motortreffen in Denekamp op het "Tutti Italia" evenement

beste freewheelers,

Net als vorig jaar wil ik jullie uitnodigen om samen met de Ducati langs te komen want op eerste Pinksterdag Zondag 19 mei en 2-de Pinksterdag Maandag 20 mei is er weer Tutti Italia op het Nicolaasplein in Denekamp
Het worden 2 dagen die geheel in het teken staan van Italië. We hebben Italiaanse artiesten, mode, sieraden, ondernemers, pizzabakkers, scooters, straattheater en natuurlijk Ducati!!! Zegt t voort als je een plaatsje wilt op het plein tussen ondernemers en artiesten dan zorg ik voor een mooie plaats waar jullie bij elkaar kunnen staan. In 2011 waren er een kleine 50 Ducatisten. Vorig jaar waren dat er een stuk of 25 over de hele dag, dit kwam omdat er elders in het land gelijktijdig een Ducati evenement plaatsvond. Dit jaar schrijven we ook andere italiaanse merken aan zodat het hopelijk een bonte boel mag gaan worden.
Het evenement begint om 12.00 dus het zou mooi zijn dat er dan al rijders zijn, maar mocht je later willen komen ook geen probleem, laat dit gewoon even weten.

Laat even weten of je komt dan weet ik welke ruimte ik vrij moet houden

...een gratis Cappuccino staat natuurlijk op je te wachten :smile:

Stuur ff een mailtje naar carlovalletta@hotmail.com of bel even met 06-14509834 dan komt t allemaal goed.

Ik hoop tot 19 en/of 20 mei

Arrividerci... :bye:

Carlo Valletta (eetcafe Eigenwijs Denekamp)

Ducolaf
Contacteer:

Re: italiaans motor treffen 19 en 20 mei Tutti Italia Deneka

Ongelezen berichtdoor Ducolaf » 07 mei 2013 10:06

Mmmm, altijd gezellig en goed weer en natuurlijk veel bekijkers naar de motoren. Ga het zeker in het programma opnemen en zie wel wie er aan gaat sluiten vanuit de club. Lekker vanuit Hengelo Ov. Voordeel is dat je met de motor gewoond door de afzetting kunt en stapvoets kunt rijden naar je terras...

Waar de motor te parkeren? Tegen de kerk aan of tegen het terras aan?
Logic will get you from A to B
Imagination will get you anywhere
A. Einstein

Tedje

Ongelezen berichtdoor Tedje » 07 mei 2013 20:40

Lijkt mij ook wel gezellig
Gaan er nog meer uit Brabant? Fr terrasje pikken daar.

DUCATI 1198 (2009)

Sidney013

Ongelezen berichtdoor Sidney013 » 08 mei 2013 20:38

snelste route over 191,2 km

Mij toch echt iets te ver voor een terrasje!
When you choose to ride the Monster, you are not just choosing a bike, but an entire lifestyle. A desire to experience the exhilaration of naked power from an iconic motorcycle.

Carlitos

Ongelezen berichtdoor Carlitos » 08 mei 2013 21:02

Leuk dat er reacties beginnen te komen. Ik heb nu ook een goed contact met andere italiaanse motorrijders en verwacht ook meerdere merken voor t eerst. Maarre...onze Ducati's mogen vooraan staan hoor;-)

Het parkeren is vooralsnog bij de kerk.

De indeling van de plekken op het evenement is nog niet helemaal rond maar ik zorg voor een mooie plek.

Groet en tot Pinksteren.

Carlo Valletta