Marcos1969 schreef:Dan zien we jullie daar Rinus... Tot morgen
Hé Marco.
Blondie gaat ECHT wat missen.
|
|
SPECIALDAG GEULLE 2010
112 berichten
• Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: SPECIALDAG GEULLE 2010
Hé Marco. Blondie gaat ECHT wat missen. Met een glimlach bereik je meer dan met een vingertje
09.00u what the fuck zeg..dat betekent 7u ons bed uit,08.15 de 916 ophalen en dan naar haarlem ergens of kom je langs alkmaar ?riding a ducati is not heaven,but i`m in heaven when i`m riding my ducati.
ducati 916s, Hypermotard s, 996 circuit winnaar open B 2009 2.02.563 op assen op 106pk 916 toercommissie http://www.motorkledingreparatie.nl http://www.hyperpro.com
haha je 'vriendje' is nu druk met zijn zoon op pad .... Tiel heb ik inmiddels geregeld, de rit van mijn eigen club gaat verzet worden speciaal voor mij en er wil al een rijstekorrel mee...die nog niet weet dat ie straks een 'eigen' plek krijgt .
Re: SPECIALDAG GEULLE 2010John, ik verwacht dat we rond 1045 bij Maarheeze zijn. Het gaat om de eerste pomp aan de A2 na Eindhoven ter hoogte van Maarheeze. Wellicht kun je me een pb sturen met je mobiel nr. dan kunnen we elkaar via sms op de hoogte houden.
Gr. Marco 私は私のDucati を愛する
Ducati 916 1997 Alfa Romeo 159 1.8 Fiat Panda
Ik wil wel over West-Graftdijk gaan, daar zijn we dan laat zeggen,( ik wil daar wachten tot 09.30 ) anders lopen de andere afspraken vertraging op, West-Graftdijk is voor jou, op 1 wiel in 5 min te doen. Gr; John. Met een glimlach bereik je meer dan met een vingertje
Ja, dat is O.K. Mochten wij eerder zijn dan wachten we gewoon, zijn jullie eerder ga je maar even een peukje roken. Alleen, ik kan je niet te woord staan als ik onderweg ben, geen handsfree. 0622272361 Grtz; John Dark. Met een glimlach bereik je meer dan met een vingertje
Re: SPECIALDAG GEULLE 2010Rij vanaf Berkel Enschot helemaal binnendoor naar Geulle. Dus aansluiten bij Total pomp Maarheeze gaat er niet van komen.
Re: SPECIALDAG GEULLE 2010Iedereen is wat dit betreft vrij, je bent niks verplicht.
Mijn idee, leuker met een groep dan alleen, ik rijdt vaak alleen maar daar is geen zak aan. Grtz; John Dark. Met een glimlach bereik je meer dan met een vingertje
Laat a.u.b wel even weten wat je doet, anders rij ik daar voor niks heen, gaat Pinda ook mee? Er gaat gewoon rustig gereden worden, het meisje van mijn zoon heeft een Yam 600 gehuurd bij Jos Smit om uit te proberen, zelf heeft ze een NTV. Als je mee gaat komen we met een flinke groep aan in Geulle, zo tussen de 17 a 23 motoren. Grtz; John Dark. Met een glimlach bereik je meer dan met een vingertje
John, Degene die als eerste is, stuurt gewoon een sms. Tot morgen! Marco 私は私のDucati を愛する
Ducati 916 1997 Alfa Romeo 159 1.8 Fiat Panda
Re: SPECIALDAG GEULLE 2010Heb jij je telefoon op je kroonplaat zitten?
Ik niet, maar wanneer we er zijn stuur ik wel even een sms'je. See you. Gr; John. Met een glimlach bereik je meer dan met een vingertje
we staan wel bij de snackbar over de brug naast alkmaardermeer daar,die salmonellatent zo als ik het noem,om 9u de pinda en ik..(mits het goed weer is) riding a ducati is not heaven,but i`m in heaven when i`m riding my ducati.
ducati 916s, Hypermotard s, 996 circuit winnaar open B 2009 2.02.563 op assen op 106pk 916 toercommissie http://www.motorkledingreparatie.nl http://www.hyperpro.com
Ik zie dat ik een foutje heb gemaakt met m'n tijd. We gaan om 08.00 uur weg uit Hoorn, dus ik bedoelde eigenlijk te zeggen; 08.30 uur bij West-Graftdijk. 09.00 uur vertrek uit H'lem. Ik werk natuurlijk niet meer, maar om een uur of zes uit bed is heerlijk, pluk de dag. Voor 1 keertje lekker vroeg je nest uit is toch niet zo erg, mooie rit, leuk evenement, wat wil je nog meer. Dan bij Hotel Vianen iemand oppikken rond 09.45 a 10.00 uur en om 10.45 a 11.00 uur worden we verwacht bij tankstation Maarheze om vandaar met zo'n kleine 20 motoren naar Geulle te gaan. Grtz; John Dark. Laatst bijgewerkt door John Dark op 31 jul 2010 17:16, in totaal 2 keer bewerkt.
Met een glimlach bereik je meer dan met een vingertje
Re: SPECIALDAG GEULLE 2010half 9 wordt het dan...
spongebob wacht langs de A2 voor vianen bij ijselstein bij de pomp aldaar rond om 9.30 riding a ducati is not heaven,but i`m in heaven when i`m riding my ducati.
Re: SPECIALDAG GEULLE 2010Ik ga zo al richting Limburg..
Slaap bij Dennis en Heidi in Blerick.. Scheelt morgen weer een stuk. Zie jullie morgen ![]() Als je op de kop staat ziet de wereld er heel anders uit
Er zullen veel mensen in en uit je leven wandelen, maar alleen echte vrienden laten voetafdrukken achter in je hart
Re: SPECIALDAG GEULLE 2010Moet lukken, toch, in H'lem pikken we, als het mee zit 1 vrouw en 2 man op.
Met een glimlach bereik je meer dan met een vingertje
BOF KONT Met een glimlach bereik je meer dan met een vingertje
Kan je mooi helpen uitdeuken!
Rijdt niet alleen hoor, ga met groep DCN-ers naar Geulle, zie startpagina forum. Tot morgen in Geulle!
Was een geintje over die pb John ik zou eigenlijk werken morgen dus dit stond zoiezo niet op de planning Ik moest eigenlijk met de vrachtauto en een raceauto 200 km naar Assen rijden nu gaan we 200 km de andere kant op met de brommer dus je ziet me morgen bij de bushalte nadat ik om de hoek getankt heb en sta ik er niet moeten jullie lekker gaan rijden.Ik ga nu iig nog even een poetslap over dat ouwe ding halen dan lijkt het nog ergens op morgen. Tot morgen,Marcel the world needs eDUCATIon
Re: SPECIALDAG GEULLE 2010O.K, we zien wel of je er staat, volgens mij wel.
Grtz; John Dark. Met een glimlach bereik je meer dan met een vingertje
Re: SPECIALDAG GEULLE 2010Wat een weertje, heldere hemel en het zonnetje staat er al, gaat een mooie dag worden, motor staat buiten, even het pak aan trekken en gaan met de schone.
Tot in Geulle. John Dark. Met een glimlach bereik je meer dan met een vingertje
Re: SPECIALDAG GEULLE 2010Het was een mooie dag .
Weer gooide deze keer geen roet in het ducati leven Kreeg wel kippenvel toen de bloemen op de plek des onheil werden gedeponeerd en op de terug weg daar toch weer rustig aan gereden Groet Fons Ex 900 SL, Ex 748SPS, Ex ST4, Ex S4R, Streetfighter
Re: SPECIALDAG GEULLE 2010Inderdaad, een schitterende dag, leuke opkomst, of te wel gezellig druk, ik heb GENOTEN, weer veeeeel bekenden gezien, een knuffel van Ali doet het altijd goed op zo'n dag.
Op de terug weg hadden ze toch nog even, speciaal voor ons denk ik, de sluizen nog even open gezet, met bakken kwam het uit de lucht, zo erg hebben we ons toch ook weer niet gedragen, 170 a 180 km p/u is toch een gangbare snelheid, d8 ik. Is misschien Martwin z'n schuld, die heeft zich wel MISDRAGEN, die weet waarschijnlijk niet dat je een voorwiel nodig hebt om mee te sturen. Grtz; John Dark. Met een glimlach bereik je meer dan met een vingertje
Was zeker gezellig een leuke groep en lekker gestuurd vandaag ook wel heftig om stil te staan op de plaats waar Lieke haar ongeval het gehad en idd jammer van die bui op de terugweg maarja ,ik moest alleen wel lossen in de regen John want mijn vizier sloeg dicht en ik zag geen moer meer pas waar jij de ring doorreed en wij de A9 op draaide was ik er weer bij en het laatste stukje door gereden met Martwin en Rosita.Bedankt allen en tot de volgende keer maar weer ![]() the world needs eDUCATIon
112 berichten
• Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Keer terug naar Ducati evenementen, treffen, beurzen etc. Wie is er onlineGebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast |