Op veel fora werken links zodanig dat deze in een nieuw scherm wordt geopend.
Als je, net als ik, een spanningsboog hebt van 17 seconden, dan wil je op de nieuwe link nog wel eens doorklikken om verder te kijken.
Doe je dit vanaf dit forum, dan kun je aan het einde van de avond weer een flink aantal keren terugklikken om het topic verder door te lezen.
Is hier expres voor gekozen?
|
|
Links in posts openen in nieuw scherm?
10 berichten
• Pagina 1 van 1
Re: Links in posts openen in nieuw scherm?eenvoudigste manier om het op te lossen is "ctrl" indrukken als je een link klikt, dan word de link in een nieuw scherm geopend.
Ducati Stoer en Aaibaar
Re: Links in posts openen in nieuw scherm?dit meot toch ook in te stellen zijn als moderator zijnde?het is in ieder geval erg vervelend,
DUCATI900SS
Re: Links in posts openen in nieuw scherm?
nee dat is het werk van een beheerder ![]() Ducati Stoer en Aaibaar
Dat noemen we een workaround Ik erger mij hier ook al groen en geel aan. Monster S4R Glossy Black - MV Agusta Brutale 750
Re: Links in posts openen in nieuw scherm?gewoon met de MIDDELSTE muisknop/SCROLLWIEL klikken, dan opent 't in een nieuw Tabblad.. is dat soms ook een workaround?.. works for me in elk geval...
![]() Contactpersoon 851/888 (en andere vierklepsgevallen) 851, de eerste superbike op kenteken... 851 '92 con molto ricambi secondo mano
Yep, da's ook een workaround. Op andere sites werkt het wel. Alleen hier niet ![]() Monster S4R Glossy Black - MV Agusta Brutale 750
Re: Links in posts openen in nieuw scherm?dan moet je een nieuwe muis kopen..
![]() Contactpersoon 851/888 (en andere vierklepsgevallen) 851, de eerste superbike op kenteken... 851 '92 con molto ricambi secondo mano
Ja, het kan handiger, maar is nu eenmaal niet het geval ... De schuur wordt te klein
Re: Links in posts openen in nieuw scherm?En daarom heb ik het juist aangekaart....
Als je op >alle< fora gewoon een linkermuisknop-klik kunt gebruiken, dan lijkt het me toch ook wel dat dit hier zou kunnen? Niks geen gedoe met ctrl, middenmuisknop klikken wanneer de haan 3-maal gekraaid heeft en het de luchtvochtigheid tussen de 34 en 47 is?
10 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Opmerkingen & vragen over alle Fora Wie is er onlineGebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast |

.gif)